Pięcio i sześciolatki w ramach Grantu Ekologicznego przygotowały inscenizację wiersza pt. „Czysta rzeka”. Przedstawiły, jakie mogą być skutki odprowadzania nieczystości z fabryk […]
Rodzinny konkurs plastyczny z okazji Światowego Dnia Wody – Gr. I-V
Dzieci razem z rodzicami wykonały prace na temat:Gr. I i II – „Woda cenniejsza od złota” Gr. III – „Woda źródłem życia” Gr. IV […]
Wycieczka do Muzeum Okręgowego w Bydgoszczy – Gr. IV
W ramach obchodów roku Andrzeja Szwalbego oraz projektu „Bydgoszcz Czyta Małemu Misiowi” przedszkolaki uczestniczyły w zajęciach pt. „Czytanki – malowanki”. Podczas zajęć […]
Spotkanie z Leśnikiem – Gr. I, II, III, V
Z okazji Międzynarodowego Dnia Lasów przedszkolaków odwiedził leśniczy Pan Łukasz Specjał z Nadleśnictwa Żołędowo. Dzieci dowiedziały się, jakie drzewa najczęściej występują w […]
Dzień Kolorowej Skarpetki – Gr. IV
Podczas zajęć edukacyjnych sześciolatki poszerzyły swoją wiedzę nt. osób z Zespołem Downa. W oparciu o wysłuchane opowiadane „O skarpetce Fredzi” dowiedziały się, […]
Powitanie wiosny – Gr. III-V
Pięcio i sześciolatki wybrały się na Plac im. Teresy Ciepły, gdzie Rada Osiedla „Leśne” zorganizowała z przedszkolami i najmłodszymi klasami szkół podstawowych Powitanie […]
Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa, czyli Dzień Kolorowych Skarpetek – Gr. I, II, III, V
Wszystkie dzieci oraz pracownicy przedszkola założyli skarpetki w różnych, wesołych kolorach: w paski, w kropki, pstrokate – nie do pary. Ten spontaniczny, […]
Zajęcia edukacyjne „Witaj Wiosno!”- Gr. II
Czterolatki przywitały wiosnę wierszem B. Szelagowskiej pt. „Przyszła do nas wiosna”. Rozpoznawały i nazywały pierwsze wiosenne kwiaty. Liczyły je i klasyfikowały umieszczając […]
Spacer „W poszukiwaniu wiosny” – Gr. II
Podczas spaceru czterolatki szukały oznak wiosny. Idąc osiedlowymi alejkami ich bystre oczy wypatrzyły pierwsze wiosenne kwiaty: przebiśniegi, krokusy i żonkile. Zauważyły także, […]
Spacer „W poszukiwaniu wiosny” – Gr. I
Najmłodsze przedszkolaki wybrały się na spacer, aby sprawdzić, czy wiosna jest już blisko. Spacer poprzedziła, krótka rozmowa podczas, której dzieci omówiły charakterystyczne […]